zonnige zondag 21 mei

21 mei 2017 - Nointel, Frankrijk

Vanochtend tegen 10.00 uur lekker rustig vertrokken met prachtig zonnig weer.

Eenmaal op weg, ontmoette ik een echtpaar met eveneens de bestemming Spanje. Stuk met hen meegefietst,  gezellig ergens koffie gedronken en verder dwars door de stad Compiègne gereden, waar je je leven niet zeker bent. Er wordt daar vreselijk hard gereden en veel en vaak getoeterd.

Na 45 km fietsen vond ik het genoeg voor vandaag, (ik zou tenslotte rustig aan doen) dus ging ik op zoek naar een B&B. Na een nacht in mijn tentje was ik wel weer toe aan een lekker bed en bad.

Na 3 pogingen, niet thuis en bezet, had ik succes met de 4e B&B, wel een prijzige kamer, maar toch maar genomen, want ik was het wel een beetje zat. Het waren inmiddels toch al weer 65 km totaal geworden.

Maar heb nu in Nointel een geweldige B&B, of wel een Chambre d' Hôtes zoals men hier zegt, met prima bed en bad.  En een terras om mijn was te drogen. Want ook dat moest gebeuren.

Voor nu lekker relaxen en morgen weer een normale dag, ca. 70 km.

groeten,

Gerard

1. Miranda:
    21 mei 2017
    Hoi Gerard! Zo te lezen toch weer een enerverend dagje. Hoe doe je het toch? Wij hebben vanochtend bij elkaar zo'n 10 kms gefietst en ik heb nu al een zere derrière! Je hebt er al bijna je eerste week opzitten, wat gaat het snel! Groetjes vanuit Tiel...!
  2. Tineke en Gidi:
    21 mei 2017
    Eindelijk lekker weer ,ook een verademing, gaat wel heel voorspoedig tot nu toe, op lekke band na dan, houden zo.
  3. Ric:
    22 mei 2017
    65 km op je rustigaandoendag......ideetje......
    Woensdag echt rustig aan en een mooi plekje zoeken voor de finale met Ajax :-)))
    Petje af voor je prestaties Gerard.!!)