Rustig dagje

22 mei 2017 - Grisy-les-Plâtres, Frankrijk

Vandaag weinig bijzonders te melden. Vertrokken uit Nointel met prachtig fietsweer.

De temperatuur liep al snel op naar de 28 *, dus na 65 km vond ik het genoeg voor vandaag en kwam bij een camping aan midden in de bossen bij Grisy les Plâtres.

De planning voor morgen is naar Boutigny-Prouais, zo'n 70 km zuidwaarts.

wordt vervolgd.....

Gr. Gerard

1. Tineke en Gidi:
    22 mei 2017
    Prima hoor! Niet te gek doen, met deze temperatuur.
  2. J. Franken:
    Voor vanavond lekker slapen en morgen gezond weer op
  3. Heinz Franken:
    23 mei 2017
    En dan ben je al weer voorbij Parijs! Dat gaat toch hard. Het is dat je geen vakantie hebt, anders zou je even via Giverny kunnen gaan en de tuinen van Claude Monet bekijken aan de Seine... :-), maar goed, je gaat door, naar Spanje...! Groet.
  4. Heinz Franken:
    Het is maar 30 km omrijden...
  5. Marco Huisman:
    23 mei 2017
    Ik hoorde van Gert dat je aan het fietsen was, geweldig, diep respect. Ik ga je volgen, elke dag. Wat ontzettend leuk!

Marco
  6. Rob:
    23 mei 2017
    Ik heb op deze dag geen rustig dagje gehad....

De eerste etappe in Veenendaal gehad. Begonnen in het groene heuvelige landschap en geëindigd op het vlakke gedeelte.
    Wel groene energie hierbij gebruikt en een lichte schade opgelopen aan een schroef van een verlichtingspunt op de overgang van het heuvel naar vlakke gebied.

Jij goed eten en rusten, je energie nodig de komende tijd.