genieten....

11 juni 2017 - Santa Colomba de Somoza, Spanje

Vandaag lekker rustig opgestaan en om 8.00 u vertrokken naar Leon. Lekker wezen ontbijten en daarna de Kathedraal bezocht, prachtig. Toen nog even door Leon gelopen, wat een zeer mooie stad is. Overal zie je dan ook pelgrims die door de stad heen lopen. (zie alle foto's)

Om 10.30 gingen we verder op pad. En voor de mensen die denken dat ik te weinig geniet, nou geen zorgen hoor. We genieten van het fietsen en van deze prachtige omgeving. De kilometers gaan eigenlijk vanzelf, we stoppen gemiddeld  elke anderhalf uur, nemen een bak koffie en eten wat. Op bijna elke hoek van de straat kun je hier koffie krijgen met een koek er bij voor nog geen €2,00., is dat genieten of niet. We zijn zo een leuke groep en kunnen het prima vinden met elkaar.

De geplande camping in Santa Colomba de Somoza was sinds kort opgeheven, maar 700 mtr. verder waren 2 hotels. In een van die hotels hebben we nu een kamer met alles er op en er aan.

Dat is vlak voor de berg-etappe, dus dat komt goed uit. Morgen uitgerust op pad naar Carracedo del Monasterio.

Tot morgen.

Gr. Gerard

1. Tineke en Gidi:
    11 juni 2017
    Geniet er maar van,dit is toch wel heel bijzonder om te doen.
    Mooie foto's.
    Goed uitrusten en slapen, en weer fit voor morgen.
    Groetjes,
    Gidi en Tineke.
  2. Natascha:
    11 juni 2017
    Hey paps nog ffies , ben blij dat je weer lekker geniet van je
    "pelgrimstocht" !
    Ik ben super trots op je !
    Dikke kus
  3. J. Franken:
    11 juni 2017
    Leuk te zien aan de foto,s , dat je toch geniet neem je tijd . Sterkte voor de aanstaande beklimmingen. Groet J & J
  4. Andre /Annie:
    Hoi Gerard
    Veel succes morgen in de bergen en geniet van de mooie uitzichten
    Ben benieuwd naar de foto's en de groeten aan je fietsmaten
    Super stoer wat je DOET,,!!
    Gr André en Annie
  5. Marjan:
    12 juni 2017
    Nou.nou Ben blij dat je geniet van alles tof man en veel succes morgen met de beklimmingen groet Gerlach en Marjan
  6. Bert en Margriet:
    12 juni 2017
    Heerlijk om te horen, topp, sterkte met de beklimmingen vandaag.gr. van ons.
  7. Petra Rakers:
    12 juni 2017
    Fijn om te lezen! Succes met de laatste kilometers.X
  8. Willem Rakers:
    12 juni 2017
    Dat hoor en lees ik graag. En het moet je goed doen dat het thuisfront zo meeleeft! Vandaag die bergen in. Bikkelen! Veel succes!
  9. Ric:
    12 juni 2017
    Het genieten straalt ervan af Gerard!!
    En fijn dat het groepje klikt.
    Op naar de bergtop :-)))