genieten....

11 juni 2017 - Santa Colomba de Somoza, Spanje

Vandaag lekker rustig opgestaan en om 8.00 u vertrokken naar Leon. Lekker wezen ontbijten en daarna de Kathedraal bezocht, prachtig. Toen nog even door Leon gelopen, wat een zeer mooie stad is. Overal zie je dan ook pelgrims die door de stad heen lopen. (zie alle foto's)

Om 10.30 gingen we verder op pad. En voor de mensen die denken dat ik te weinig geniet, nou geen zorgen hoor. We genieten van het fietsen en van deze prachtige omgeving. De kilometers gaan eigenlijk vanzelf, we stoppen gemiddeld  elke anderhalf uur, nemen een bak koffie en eten wat. Op bijna elke hoek van de straat kun je hier koffie krijgen met een koek er bij voor nog geen €2,00., is dat genieten of niet. We zijn zo een leuke groep en kunnen het prima vinden met elkaar.

De geplande camping in Santa Colomba de Somoza was sinds kort opgeheven, maar 700 mtr. verder waren 2 hotels. In een van die hotels hebben we nu een kamer met alles er op en er aan.

Dat is vlak voor de berg-etappe, dus dat komt goed uit. Morgen uitgerust op pad naar Carracedo del Monasterio.