heerlijk geslapen....

20 mei 2017 - Chiry-Ourscamp, Frankrijk

zaterdag 20 mei

Na een goede nachtrust en een prima ontbijt, fris op stap gegaan vanaf Les Rues de Vignes.

Er was regen voorspeld,  maar het bleef eens een keer droog.

En ja........daar zag ik het eerste symbool van de fietsroute naar Santiago de C.

in het asfalt verwerkt, t.w. de St. Jacobsschelp, zie de foto.

Ik raakte daar zo door gemotiveerd en het ging zo goed dat ik besloot door te fietsen tot Chiry-Ourscamp.

Daar aangekomen begon het me toch te regenen, niet normaal. Dus ik bedacht, wat nu te doen??

Ik heb toen maar gewoon bij mensen aangebeld en gevraagd of ze een B&B of een hotel wisten.

Heb mijn fiets bij deze mensen geparkeerd en ben samen met deze man met de auto de omgeving rond gereden of er wat vrij was. Nee dus!! Maar inmiddels kwam de zon er weer door en ik zei, laten we maar op zoek gaan naar een camping. Dat lukte beter, plaats gereserveerd, fiets opgehaald en er naar toe gefietst. Prachtig plekje, zie de foto.

Boven verwachting 100 km gefietst, maar morgen ga ik het rustig aan doen.

Allemaal weer bedankt voor de leuke reacties en groeten maar weer,

Gerard

1. Tineke en Gidi:
    20 mei 2017
    Je gaat wel heel goed hoor, hardstikke knap en wel heel veel kilometers gemaakt in deze eerste week. Nu morgen een beetje rustig hoor.
  2. Bert en Margriet:
    20 mei 2017
    he,he eindelijk lekker slapen, toppy al heel wat km gemaakt, even een dagje relaxen is niets mis mee buurman.
  3. Petra Rakers:
    21 mei 2017
    Fijn dat je weer wat positiever ' klinkt'! Wat ben je goed bezig! Ja, doe idd wat rustiger aan vandaag; pak een watertje en zwem je onderbroek schoon ! XX
  4. Natascha Dekker Franken:
    21 mei 2017
    Hey paps, volgens mij heb je goed geslapen vannacht zie net dat je nog op je plekkie bent , groot gelijk hoor ! Groot gelijk hoor, lekker rustig dagje inplannen !
    Xxx
  5. Ric:
    21 mei 2017
    Wat een spirit en motivatie Gerard. Top!.
    Na zoveel km's voor op schema is even rustig aan doen een goed plan. Geniet er van.
  6. Willem Rakers:
    21 mei 2017
    Lekker rustdagje hoop ik. Heb je dik verdient!
  7. Pedro Hesselt van Dinter:
    21 mei 2017
    Hoi Gerard, ja gaat lekker en zo te zien ga je het mooie weer tegemoet, geniet van de tocht en vergeet niet stempels te verzamelen.