2 x verkeerd

7 juni 2017 - Nájera, Spanje

Vanochtend vertrokken uit  Ayegui bij Estella, waar het afgelopen nacht maar 10° was. Dus dubbel dekbed gebruikt en sokken aan. Ik ben dan ook weggefietst met lange sportbroek aan, het was mij te koud om direct in de korte broek te gaan. In Los Arcos een ontbijt genomen en weer verder richting Logrono, een redelijk grote stad. We (inmiddels zijn we met z'n 3-en)  zijn alleen totaal verkeerd gereden om de stad in te komen, aangezien de navigatie wegen bleef aangeven die toch echt afgesloten waren. Eenmaal in de stad wat rond gekeken en koffie gedronken, foto's gemaakt en toen maar weer op weg, de stad uit. Maar ook daar ging het weer mis, de stad uit verliep dus op dezelfde manier, dwz verkeerd rijden.

We hebben vandaag wel 85 km gefietst, maar daarvan toch denk 7-8 km verkeerd gereden.

Maar eenmaal op de route nog even boodschappen gedaan en toen de camping opgezocht in Najera.

Meer zat er niet in vandaag, wel prachtig weer, ellenlange wegen, heuvel op en heuvel af. ( zie foto's).

Vr.gr.

Gerard

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willem Rakers:
    7 juni 2017
    Mooi glooiend landschap met dito wegen. Wish i was there (Pink Floyd-achtig). Geniet er van zwagert!
  2. Ad van de Vooren:
    Hé Gerard,

Je gaat fantastisch je bent er veel sneller dan je gedacht had. Neem gerust nog wat tijd om van de reis te genieten. Geniet van het mooie weer en het mooie landschap. Wat staat er dagelijks op het menu, je zult wel honger hebben na zulke inspannende dagen?

Gr, Ad
  3. Dinie en Bennie:
    7 juni 2017
    Ha grote broer, je gaat geweldig. Hoewel het af en toe afzien is, ben je straks wel een onvergetelijk ervaring rijker !!! We hopen voor je dat het vanaf nu mooi weer blijft. Geniet van alles om je heen.

Dinie en Bennie
  4. Martin:
    7 juni 2017
    Hoi Gerard, ach die paar km verkeerd...... wat maakt het uit, heel de dag de tijd..... mooi landschap, lekker geel, dus droog, Frankrijk was te groen.... The good, the bad abd the ugly, vul zelf maar in.....Keep on going.... Geniet van wat Spanje te bieden heeft....
  5. Andre /Annie:
    Hoi Gerard
    Zou te zien is het genieten onder de Spaanse zo'n en die paar km verkeerd
    ach zowat
    Nog veel veilige km toe gewenst
    Gr André en Annie
  6. Bert en Margriet:
    Hoi buurman,
    Mooie foto,s ik denk wel goed te doen, mooi landschap en de stad ook echt spanje, gezelli met z,n 3tjes, geniet er maar lekker van topp zoals je het doet. gr. van ons.
    p.s we hebben er een buurmeisje bijgekregen, haar naam is Sofie, knappe meid hoor.
  7. Ric:
    Hoi Gerard.
    Je gaat sneller dan dat ik het kan lezen ;-)
    Met 2 man gezelschap, mooi weer, geen pech, veel plezier komen mijn wensen van voor je vertrek toch dicht in de buurt.
    Op naar het eindpunt en zoals door Ad gezegd.... je ligt voor op schema dus geniet van de omgeving!!!
    Ciao ciao.