Dag 25 al weer...

8 juni 2017 - Burgos, Spanje

Vanochtend om 08.00 u vertrokken uit Najera. Het was weer fris en de tent was nat van de dauw. Heb ook niet zo lekker geslapen als anders. Mijn Duitse reisgenoten waren echter al vroeg aan het opbreken, dus kon niet achter blijven om uit te slapen. We hadden besloten naar Burgos te gaan, maar dat is ruim 90 km en om die afstand af te leggen is het bijna niet mogelijk om exact de route te volgen door de binnenlanden. Dus om daar vandaag toch te komen, hebben we besloten om ook een stuk over de provinciale weg te gaan.

In Santo Domingo zijn we gaan ontbijten en hebben onze weg vervolgd via Belorado en toen verder naar Burgos voor de overnachting op de camping aldaar.

Buiten het stuk provinciale weg hebben we vandaag ook nog stijgingen gehad van 6% over een lengte van 3 km.  Dat was best heftig bij deze temperaturen van dik 30°. Maar natuurlijk ook dezelfde dalingen.:-)

Vanavond vroeg naar bed, want morgenvroeg bijtijds vertrekken.

groeten,

Gerard

1. Ric:
    8 juni 2017
    Dat zijn ambitieuze plannen Gerard. En ook nog eens meer dan je gemiddelde.....
    Maar jij weet zelf als geen ander hoe je je voelt en wat je aankan.
    Succes !!
  2. Petra Rakers:
    Wouw..de laatste loodjes! Fijn om je te volgen! Fijne dag morgen! X
  3. Marjan:
    8 juni 2017
    Nou nou het gaat nu goed broertje, zeker met reisgenoten geniet van de omgeving en het weer misschien iets te warm maar beter dan regen toch !!!!! Goede reis verder liefs van ons
  4. Martin:
    Hoi Gerard, goed bezig !! Pluk de dag.... bijna weekend
  5. Andre /Annie:
    Hoi Gerard
    Zo te zien gaat die hardsteke goed met mooi weer
    Want de morgenstond heeft goud inde mond
    Doe het rustig aan en geniet er van
    Top wat je doet!
    Gr André en Annie
  6. Tineke en Gidi:
    9 juni 2017
    Fijn dat het zo lekker gaat en dat je gezelschap hebt, op de camping in Burgos hebben wij ook gestaan.Het eindje wordt wel korter, maar ook bergachtiger. Stoer hoor.
    Groeten, Gidi en Tineke
  7. Willie:
    9 juni 2017
    Hallo Gerard ik kijk elke dag op Google Maps waar je kunt fietsen of wandelen. Maar nu denk ik je kunt mij ook een route van je navigatie mailen dan kan ik deze op mijn computer ook even bekijken en zien waar je zo overal bent geweest, dan kan ik route flink inzoomen en evt. nog in Google eart bekijken. Verder nog een vraag kan je ook op je electro aandrijving afremmen?? Of alleen maar met je rijwiel remmen.
  8. Bert en Margriet:
    9 juni 2017
    succes , mooie omgeving, geniet ervan.gr.
  9. Ivo:
    9 juni 2017
    Hallo Gerard, geweldig om elke dag even de verhalen te lezen, foto's te zien en om je zo te volgen. Wat een knappe prestatie, petje af! Volgens mij rijd je veel km per dag dan dat je had gepland, voor de details bel ik dan even met het thuisfront :-). Heel veel succes op het laatste stuk en geniet er van.
    Liefs en groetjes Ivo & Elke.
    p.s. Indy is loops geworden dus het circus gaat weer beginnen