door heuvels en bossen

31 mei 2017 - Minzac, Frankrijk

Na een voortreffelijke nacht op de pleisterplaats in Lémerie, ben ik vanochtend om 7.30 uur vertrokken.

Vanaf Vaux Lavalette tot Bonnes door een schitterend heuvelachtig landschap gefietst, echt super mooi! (zie foto's)

Dan vanaf Saint Aulay, ging ik door het bos en door het bos en nog 5 x bos, de zgn. bossen bij Servanches, zeker 25 km lang.

Vanaf le Pizou weer in de bewoonde wereld gekomen. Er kwam mij nog een man achterop op een racefiets met een karretje er achter, ook op weg naar Santiago de C. Maar die had me een tempo, niet bij te houden. Hij was een week later weggegaan dan ik, dus kun je nagaan. Na 2 km heb ik hem laten gaan. Na 8 km zou ik ook op de plaats van bestemming aankomen voor vandaag.(68 km) Op een rustige familiecamping in Minzac. Het is er stil want het is wat koud en regenachtig. Maar alle faciliteiten zijn er aanwezig.

Verder wil ik jullie weer eens bedanken voor alle meelevende reacties, echt leuk en dat doet je goed.

de groeten maar weer,

Gerard.

1. Mieke van "Vrienden op de fiets", Breda:
    Hallo Gerard,

Wat fijn te horen dat het zo goed gaat.
    Je bent al een eind op weg. Veel fietsplezier en ik wens je alle succes !

Mieke van "Vrienden op de fiets", Breda
  2. Rachel van Woezik-Raynaud:
    Bonjour Gerard,
    Hoe gaat het met je Frans ? Geweldig je bent inderdaad al een eind op weg.
    Veel plezier et vive la France !
    Amitiés,
    Rachel
  3. Martin:
    31 mei 2017
    Hoi Gerard, volgens mij gaat het lekker zo. Goed te lezen dat je ook geniet onderweg van de uitdaging zelf en het landschap.... Het zal snel warmer worden, en de heuvels pittiger... volgens mij gaat ook dat goedkomen. Suc6, lach, huil en bewonder. Keep on going.....
  4. Joke van Reenen:
    Hoi Gerard,
    Fijn dat het zo goed gaat en dat je al fietsend kan genieten van de mooie omgeving. Leuk dat je ons dagelijks op de hoogte houdt. Veel plezier en succes verder. groetjes van ons
  5. Ric:
    1 juni 2017
    Dat jij dat nog eens meemaakt Gerard.... eentje die in sneltreinvaart doorfietst.
    Kan die niets eens zo genieten van de omgeving zoals jij dat doet.
    Bonjour maar weer :-))
  6. Mica:
    Hola Gerardo :)
    Bewundernswert und inspirierend wie du das machst, echt toll! Danke für die schönen Fotos und Reiseberichte und weiterhin viel Spaß, Glück und Durchhaltevermögen mein lieber! Xx