wat minder kilometers vandaag

26 mei 2017 - Vouvray, Frankrijk

Vroeg opgestaan want er was vandaag van alles te doen op de camping.

Dus ik, dacht wegwezen en zat om 8.00 uur al op de fiets richting Vouvray, dichtbij de grote stad Tours.

Maar eerst even stoppen voor het belangrijkste van de dag, onze kleindochter Rachel is vandaag jarig en ik heb haar dan ook om 8.15 u wakker gebeld om te feliciteren :-))

Er stond een stukje van ± 50 km op mijn programma, dus lekker rustig aangedaan na de extra km's van gisteren.

Kwam net na de middag al op de camping aan, een zgn. Municipal camping, die in het beheer is van de gemeente aldaar, voorzien van  minimale, maar prima voorzieningen.

Ik was blij dat ik een kort ritje had gepland, want de temperatuur liep al snel op naar boven de 30*.

Kortom dit was een dag om lekker bij te komen, morgen verder naar Maillé.

Gr. Gerard

1. Miranda:
    26 mei 2017
    He Gerard! Gefeliciteerd met je kleindochter! Je gaat overigens nog hartstikke goed he!? Leuk om je verslagen te lezen. Wij kijken hier er elke dag weer naar uit!. Hier ook hoge, zomerse temperaturen. Vandaag lekker naar het strand geweest. Groetjes!
  2. J. Franken:
    hallo Gerard,
    van harte gefeliciteerd met Rachel en neem af en toe ook een rustdag en geniet van de omgeving.
    groetjes
  3. Petra Rakers:
    Gefeliciteerd Opa! Fijn je verhalen te lezen.!Blijf voorzichtig en genieten! XX
  4. Tineke en Gidi:
    26 mei 2017
    Natuurlijk ook van ons gefeliciteerd met je kleindochter, je gaat anders wel als een speer. Je maakt trouwens wel hele leuke contacten, dat is wel een leuke bijkomstigheid. Succes en tot morgen.
  5. Willem Rakers:
    26 mei 2017
    Je gaat lekker, zwagert. Hoop dat je ondertussen lekker slaapt op je matje.
    Hou je taai en veel plezier!
  6. Ric:
    27 mei 2017
    Vanuit het Drenthse Sleen ook van harte gefeliciteerd Gerard.
    Veel drinken want de warmte zal daar nog wel een poos blijven.
    Je gaat hartstikke lekker!!!