3 keer mis.

27 mei 2017 - Les Ormes, Frankrijk

Omdat er warm weer voorspeld werd, ben ik vroeg vertrokken, en wel om 7 uur.

Ik moest door de grote stad Tours en dan is het wel lekker als het nog niet zo druk is.

Midden in Tours moest ik een nieuw GPS bestand laden en toen ging het helemaal mis.

Ik heb zeker wel een half uur nodig gehad om de route weer terug te vinden. Maar gelukkig uiteindelijk wel gevonden.

Op naar de camping in Maillé, maar ook dat liep even anders, niks camping. Er bestaan nl. meer plaatsen Maillé in Frankrijk en die met camping lag in het oosten.

Dus maar opnieuw vragen naar een camping op de route. Er werd mij een camping aangeraden in Marcilly Sur Vienne, dus fietsen maar weer. Daar aangekomen bleek deze  pas op 15 juni open te gaan. Toen maar even naar huis gebeld met een zoek-opdrachtje.

En nu sta ik op een prachtige Municipal in Les Ormes, met een zee van ruimte ( zie foto)

Na 88 km gefietst vandaag, lekker relaxen.

groeten,

Gerard

1. Natascha Dekker Franken:
    28 mei 2017
    Hey paps , doe je wel beetje voorzichtig met die hitte ?!
    Rachel vond het erg leuk dat je gebeld had !
    Groetjes xxx
  2. Willem Rakers:
    28 mei 2017
    He zwagert, ik probeer je een beetje te volgen via deel 2 van de Jacobs fietsroute. Vandaag kom je als het goed is in Poitiers aan. Samen met Chatellerault dus 2 steden om doorheen te fietsen. Pittig. Veel succes en plezier. Lees graag waar je nu weer terecht komt (al of niet aangestuurd vanuit het HQ in Veenendaal;-)).
  3. Bert en Margriet:
    28 mei 2017
    Leuk hoor Gerard(buurman) om je te volgen, wat een avondtuur, iedere dag weer een uitdaging, fantastisch, geniet er maar lekker van.
    toch fijn he die thuisbasis. gr.van ons.