woensdag 17 mei

17 mei 2017 - Denderhoutem, België

hallo allemaal,

Vanochtend in de regen vertrokken.

Ik had net op tijd de tent en alles wat er bij hoort ingepakt.

Was dus klaar om te vertrekken en ben dus ondanks de regen ook maar gegaan.

Na een uurtje werd het droog en kwam de zon er door en werd het uiteindelijk 32 gr.

Heb het vandaag verder rustig aan gedaan en 72 km gefietst.

Mooie route,  veelal langs het water de Dender en uiteindelijk aan beland op een camping in

Denderhoutem. Het was wel wat van de route af, maar ik wilde niet verder gaan. Mijn streefafstand is tenslotte ook zo' n 70 km per dag.

Verder heb ik me verbaasd over de bende die de Belgen er hier van maken, zoals half afgebroken huizen en gewoon niet afgebouwde huizen met een grote rommel er omheen.

Eten maken kan ik als de beste, alles aanmaken met warm en koud water, dat gaat me wel goed af.

Ga nu effe douchen, slapen en dan morgen weer vroeg op pad.

gr. Gerard

1. Ivo Kerver:
    17 mei 2017
    Geweldig, mooi om zo mee te leven, succes verder
  2. Jan en jose:
    17 mei 2017
    Hou vol broer, je bent al een mooi eindje op weg, sterkte.
  3. Jan en jose:
    17 mei 2017
    Nog een klein stukkie dan ben je in de plaats Geraardsbergen hahaha
  4. Tineke en Gidi:
    17 mei 2017
    Gaat prima hè. Je ziet zo natuurlijk wel een hoop dingen waar je eigenlijk geen weet van hebt. Je gaat wel heel goed hoor. Sterkte.
  5. Stefie en Maria Franken:
    17 mei 2017
    Hoi Gerard we vinden het ontzettend knap enstoer dat je deze reis aangaat op de fiets. Wij zijn op het moment ook in Belgie en vinden die rommel best wel gezellig. Ja bij ons thuis was het ook wel zo , dus zijn we wel gewent. We wensen je een goede reis toe en gaan je op een andere tijd weer zien. Een goede fietstocht gewenst. Gr Maria en Stefie.
  6. Caithlin:
    Heel veel Suc6 opa!! En veel plezier
  7. Marjan:
    Hallo broer,
    Nou het gaat je goed af zo te zien,al heel wat km achter de rug. Zo te lezen zonder moeite, ja je ziet de wereld wel van een andere kant zijn de fiets paden een beetje te doen!!!gelukkig is het vandaag niet zo warm.
    Wens je verder veel succes onderweg en we blijven je volgen
  8. Willem Rakers:
    18 mei 2017
    Ik heb net even via Google Streetview in Denderhoutem gekeken, maar ik heb je niet gezien. Ik was denk ik te laat, je was al vertrokken..
  9. Ignace:
    Geweldig,
    na het zien van de film wordt zo'n tocht 'n ware uitdaging.
    Je materiaal oogt erg professioneel, moet ook wel!
    We gaan je volgen.
  10. Heinz Franken:
    18 mei 2017
    Ik doe het je niet na...!