Prima dagje....

24 mei 2017 - Bonneval, Frankrijk

Na een fantastische nacht en een heerlijk ontbijt ben ik om 9.00 uur vertrokken richting Chartres.

Dat was niet zo'n verre rit en daar zou nl een camping zijn. Maar het bleek al gauw dat deze camping in de bewoonde wereld lag dicht bij de drukke stad. Daar had ik geen zin in, dus besloot door te fietsen naar de volgende camping bij Bonneval. Wel 40 km verder, maar vooruit.

Na 86 km totaal vandaag ben ik aangekomen bij deze prachtige camping met alles er op en er aan.

Heb onderweg nog iemand ontmoet uit de V.S. en zo'n 15 km samen op gefietst. Leuk gesprek gehad, dus het was weer gezellig.

Ook vandaag een stempel er bij in mijn "Santiago" paspoort. (zie foto)

Heb inmiddels mijn tent opgezet en de planning voor morgen gemaakt. Ik ga nu de was doen, dat wordt ook wel weer tijd. Al met al een fijne dag en een fijne rit gehad.

groeten maar weer,

Gerard

1. Willem Rakers:
    24 mei 2017
    Leuk man. Die stempels, de mensen.. je geniet volop merk ik. Doet me deugd...!
  2. Tineke en Gidi:
    24 mei 2017
    Wel heel leuk zoals het loopt tot nu toe, o.a. De mensen die je ontmoet en alles wat je ziet onderweg. Plus een prima camping,( er zijn erbij die schitterend zijn). Geniet ervan, volgens ons lukt dat prima tot nu toe.
  3. Pedro Hesselt van Dinter:
    25 mei 2017
    het gaat lekker man, mooi weer leuke ontmoetingen en een schitterende omgeving, geniet ervan, bon voyage
  4. Ric:
    25 mei 2017
    Wat een gezellige gastvrijheid..... ook daar doe je het voor!
    Zo te lezen gaat het je prima af Gerard.
    En geen last van de benen ?!
  5. Bert en Margriet:
    25 mei 2017
    wauw buurman zo te horen heb je het goed naar je zin,
    dat is fijn. gr.
  6. Ivo Kerver:
    25 mei 2017
    Geweldig Gerard, wat een leuke berichten allemaal. Geniet er van.
  7. Elke Kerver:
    25 mei 2017
    Super Gerard. Wat een ervaringen allemaal Geniet. Heel bijzonder allemaal.