regen... regen... en nog eens regen.....

4 juni 2017 - Larceveau-Arros-Cibits, Frankrijk

Vanochtend vroeg vertrokken en hartelijk uitgezwaaid door mijn gastgezin.

Het begin was goed, want het was droog. Nou niet voor lang dus, regen en onweer en koud.

Mijn doel was Saint Jean Pied de Port, maar 30 km daarvoor, was ik wel zo nat en koud, zodat ik ter hoogte van Larceveau besloot maar weer eens een poosje te gaan schuilen in een hutje. Terwijl ik daar naar  toe liep bleek dit een heus "St. Jacobshuisje" te zijn. (zie de foto's.)

Aangezien het blijft regenen vandaag blijf ik hier en ga morgen weer verder.

gr

Gerard

1. Bert en Margriet:
    4 juni 2017
    Goed besluit, relax maar is een dagje en maar hopen dat het morgen droog is. gr. van ons.
  2. Willem Rakers:
    4 juni 2017
    Nou, we spraken steeds over de uitdagingen en het avontuur van deze reis. Ondertussen heb je al wat voor je kiezen gehad. Prima zoals jij je hier doorheen worstelt/fietst! Complimenten. En straks lonken de Pyreneeën jij boffert ;-)
  3. Ric:
    4 juni 2017
    Wat fijn dat er gastgezinnen zijn !!
    Met de bergetappes voor de boeg.... heel veel goed weer en goede benen gewenst Gerard.
    Nogmaals chapot en veel respect voor wat je presteert!
  4. Joke van Reenen:
    4 juni 2017
    pfff.... wat een onderneming. Alle respect zoals jij ermee bezig bent. Veel succes verder, rust lekker uit vandaag en morgen hopelijk weer beter weer. groetjes van ons
  5. Willie:
    Gerard
    Denk eraan niks moet alles mag dus neem je tijd
  6. Petra Rakers:
    4 juni 2017
    Gauw de Pyreneeen over! Daar is het warm en zijn er 'warme' spanjaarden! Knuffel!
  7. J. Franken:
    4 juni 2017
    Broer je kunt het respect
  8. Bert Platje:
    4 juni 2017
    Hey Gerard, leuk je gisteren gesproken te hebben, hopen op beter weer.
    Goeie reis!!
  9. Andre /Annie:
    4 juni 2017
    Ja Gerard Frankrijk is een mooi land alleen zijn ze vergeten er een dak! op te maken
    Het weer heb je niet in de hand
    Drink vanavond een lekker glaasje wijn want dat heb je wel verdient
    Morgen met goede moet weer op de pedalen
    Gr André /annie
  10. Tineke en Gidi:
    4 juni 2017
    We vinden het wel heel knap om dit vol te houden, maar hopelijk
    wordt het na de Pyreneeën beter. We volgen je op de kaart.
    Gr. Gidi en Tineke.