en weer geen buren :-))

29 mei 2017 - Nanteuil-en-Vallée, Frankrijk

Door vroeg op te staan en op weg te gaan dacht ik de ergste warmte voor te blijven en dus ook lekker vroeg op de plaats van bestemming te zijn.

Maar dat liep weer eens even anders. Niks warmte, de zon kwam amper door en het bleef bewolkt met af en toe zelfs wat miezer regen, maar wel lekker fietsweer!

De route verliep voortvarend en ik was lekker op tijd op het geplande adres in Surin, maar niemand te zien en alles potdicht.

Dorpelingen die mij gezien hadden en mij later achterop kwamen, vertelden mij dat er beweging was bij het huis, dus ik weer terug. Maar het bleek een nieuwe eigenaar te zijn die geen kamers verhuurde.

Ik had er inmiddels al 75 km op zitten en dat was wat ik me voor vandaag eigenlijk ook had voorgenomen. Nog hier en daar rondgekeken en rondgevraagd, maar niets daar in de omgeving.

Toen maar even het thuisfront geraadpleegd. En ja in Nanteuil en Vallée was een Municipal, dat was wel 25 km verder, maar vooruit ik was nog fit, dus op weg maar weer. Tussendoor nog even boodschappen gehaald en goed aangekomen bij de camping. Alleen.....gesloten, gaan ze 12 juni pas open. Ik ben er toch maar gebleven, er was wel water en ik heb er zelf de elektra maar aangesloten.  Na 98 km vond ik het wel genoeg voor vandaag.

En zo sta ik er dan weer helemaal alleen (zie foto's)

Nu maar hopen dat het morgen wat makkelijker gaat.

welterusten en groeten,

Gerard

1. Dinie en Bennie:
    29 mei 2017
    Nou, nou, je maakt wat mee !!!! Maar hoe dan ook je bent wel weer 98 km. verder. Geniet van de mooie dingen en hou vol. Groetjes Dinie en Bennie
  2. Marjan:
    29 mei 2017
    Hallo broer,
    slaap lekker voor vannacht en hopelijk morgen en zonnige en betere dag met een super moeite slaap gelegenheid
    Ben trots op je
    Gr Marjan
  3. Bas Franken:
    31 mei 2017
    Er staan ook mooie slaapstekkies op de foto's . En ook een mooie pannenset. Veel succes en hou vol. Groetjes Bas