Burgos

9 juni 2017 - Carrión de los Condes, Spanje

Vandaag, 9 juni al weer,  om 7.30 uur vertrokken. Alles was nat want het had in de nacht flink geregend en geonweerd. Maar het zou mooi weer worden, dus dan droogt dat wel weer.

We gingen extra vroeg op pad om eerst in Burgos te ontbijten en de Kathedraal van Burgos te bekijken, die echt indrukwekkend was, zie foto's. Burgos is sowieso een prachtige stad.

Vanaf daar hebben we de N120 genomen naar Las Quintanillas en verder naar Osorno la Mayor, om zo uiteindelijk in Carrión de Los Condes bij een camping te belanden.

Tijdens de rit hebben we niet anders dan behoorlijke tegenwind gehad. We zijn wel lekker opgeschoten en hebben 95 km afgelegd.

vr.gr.

Gerard

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. J. Franken:
    9 juni 2017
    Eee Broer je gaat wel erg hard , wat jammer van al die regen en de tegenvallende wind. Maar t blijkt wel dat je goed getraind bent toppie.
    Ga zo door, je bent er bijna. Groetjes en veel sterkte
  2. Tineke en Gidi:
    Hoi Gerard,
    Wat een conditie man, om elke dag zoveel kilometers te fietsen.
    Fantastisch hoor.

Groetjes en succes,
    Gidi en Tineke.
  3. Martin:
    10 juni 2017
    Hoi Gerard, je bent goed bezig, je gaat als een dolle....
    Hebben die Duitsers nou zo'n invloed op je of ruik je de eindbestemming... Het lijkt erop dat er grenzen verlegd worden, is met Duitsers altijd link.... Je ziet wel, "samen sterk " 95 km zat toch buiten je planning, maar wel gelukt......Geniet er van en niet te wild he....Keep on going ...... Groeten aan alle fietsers
  4. Bert en Margriet:
    10 juni 2017
    Hoi Buurman, wat een mooie kerk, dat is zeker de moeite waard om te bezichtegen, je schiet al lekker op, topp volgend weekend misschien wel weer thuis bij je meisjes, veel plezier, gr.
  5. Ric:
    10 juni 2017
    Ha Gerard.... heb t al vaak gezegd maar ik heb echt respect voor je doorzettingsvermogen.
    Weet ook niet of t door de Duitsers komt maar de kilometers vliegen je om de oren....
    Nu nog echt droog weer gewenst !!
  6. Willem Rakers:
    10 juni 2017
    Kom jij ook een keer in de kerk. Past ook wel bij een camino, pelgrim.