Bijna......

14 juni 2017 - Melide, Spanje

Woensdag 14 juni, de dag voordat we in Santiago zullen aankomen, want dat is nog ongeveer 60 km. Vertrokken vanaf de camping in Sarria, waar we een onrustige nacht hebben gehad. Koeien, hanen en blaffende honden hielden ons wakker.

Om 8.15 u zaten we op de fiets. We hoopten dat we ergens in de buurt van Palas de Rei of Melide een camping zouden vinden, maar tevergeefs. Dus zochten we een alternatief, dat is een Albergue in Melide geworden, tenslotte moet je tijdens deze reis ook in zo'n accommodatie geslapen hebben. (zie foto's)

Verder hebben we vandaag weer een fantastische rit gehad, het was voor mij de 3e berg etappe. Er waren stijgingen bij van 6-7°. Echt geweldig! Onderweg kreeg ik ook nog geweldig nieuws, want Caithlin (onze kleindochter) belde mij en vertelde dat ze net  had gehoord dat ze geslaagd was voor haar eindexamen. Caithlin gefeliciteerd en tot gauw.

Vandaag 65 km gefietst en morgen dus nog een klein stukje.

En dan ......... de grote dag, de aankomst in Santiago.!!!

Groeten,

Gerard

1. Miranda:
    14 juni 2017
    Ohhhh....wat spannend! Nog 1 dag te gaan! Wat een bijzonder idee. En morgen een fantastisch gevoel!
    Enne. ..gefeliciteerd met Caithlin! Met zulk fantastisch nieuws heb je morgen nog meer "wind" in de benen!!

Nog 60 veilige kms toegewenst!
  2. Marjan:
    14 juni 2017
    Super trots op je en morgen je doel bereiken,wat geweldig en gefeliciteerd met je kleindochter heel veel plezier
  3. Martin:
    14 juni 2017
    Hoi Gerard, leuk en spannend, nog 1 dag, missie geslaagd. En dan ? Is het wat om na een paar dagen rust koers te zetten naar Barcelona ? Drinken we op 15 juli een lekker potje bier op de Ramblas, misschien wel twee.... heb je gelijk weer een volgende uitdaging en weer ff wat te doen. Zadelpijn zal je niet meer hebben, ik denk dat het zo langzamerhand versteend is... Geniet van de tijd die je nog hebt daar, en je kent het hé, de laatste loodjes...... Keep on going... Veel plezier en suc6 aan allen.....
  4. J. Franken:
    14 juni 2017
    Fantastisch broer, nog ff en je bint er goed gedaan je doel bereikt . gefeliciteerd met je klein dochter ... Groet uut Denemarken
  5. Dinie en Bennie:
    14 juni 2017
    Hoi Gerard, petje af en een diepe buiging voor je prestatie. Het zal morgen een indrukwekkende en spannende dag worden. Drink vanavond maar vast een borrel op je eigen prestatie en voor straks goede nachtrust gewenst.
  6. Caithlin:
    14 juni 2017
    Suc 6 de laatste dag nog tot gauw !
  7. Bert en Margriet:
    Suc 6 morgen.
  8. Tineke en Gidi:
    14 juni 2017
    Dat wordt morgen spannend, gefeliciteerd met je kleindochter, wij hebben er ook een die geslaagd is. Een knappe prestatie hoor, dat je het volbracht hebt.
    Nog een fijne dag morgen, geniet nog even van Spanje.
    Groetjes,
    Gidi en Tineke.
  9. Andre /Annie:
    15 juni 2017
    Hoi Gerard
    Dus dat was weer een geslaagde dag vol avontuur
    De laatste loodjes wegen het zwaarst !
    Geniet er nog even van,top wat presenteert!,,
    Goed van onze kleindochter he
    Gr André en Annie
  10. Willem Rakers:
    15 juni 2017
    Vandaag fiets je (bij leven en welzijn) Santiago binnen! Dikke bos Gladiolen voor die man!